Tuesday, December 17, 2013

Dag 7 - toiletkastje en mini vensterbank

Vandaag 2 kleine projectjes. Het toiletkastje is vrij simpel en niet al te vol. Die kan vandaag makkelijk. En dan gelijk ook maar het mini vensterbankje die zich in dezelfde ruimte bevind. Ja kan je het je voorstellen.. ik heb een vensterbankje in mijn toilet. Wel een hele hoge, want ik moet er voor op het toilet gaan staan.
Laten we beginnen met het kastje. Nadat ik het toilet heb gedaan werd dat ook eens tijd. Ik doe altijd wel een doekje langs de buitenkant, maar de binnenkant wordt eigenlijk bijna niet gedaan. Hij wordt ook niet smerig. Of stoffig. Maar toch ligt er iets in wat opgeruimd kan worden.
De voor-foto.

Alles eruit, binnen en buitenkant afnemen, beetje opruimen/organiseren en voilá:


Ik weet t, niet zo heel veel verschil, maar toch iets. Rolletjes bijgevuld, maandverband, inlegkruisjes en tamponhouder in de bakjes en klaar. Simpel klusje. 
Dan nog even snel die mini vensterbank. Zei ik snel...?


De spulletjes van de vensterbank, doekje in de aanslag. Haal ik het doekje langs de vensterbank en dan ineens... aaaaaaaaaaaaaaaaaargh... 


Nee hè.. een lek busje! Pff.. dat wordt toch weer boenen. Eerst alles afnemen wat er zich in dat hoekje bevind (ook nog een spin eeks!) en dan mijn polijstmiddel erbij. Een paar druppies op mijn doekje en na enig wrijven komen de kringen er toch bijna geheel vanaf pfew....


Ik heb een opgevouwen keukenpapiertje onder het busje gelegd. Het busje is bijna leeg, dan kan dat papiertje ook weg. Voortaan iets beter opletten met die busjes! Note to self...


De stofvangers (takkenbosje met schelpjes, vaas met rozenblaadjes, geurende groene steentjes) zijn verhuisd naar zolder. Die kunnen richting kringloop. Waarom ik dat daar zo lang op die vensterbank heb laten staan... ? Geen prullaria meer op dat plankje!


En we hebben weer een fris hoekje én kastje in het toilet. Kleine stapjes...

No comments:

Post a Comment