Tuesday, December 17, 2013

Dag 5 - bergschoenen en slippers

Al weer 5 dagen verder! Time flies...  :-|
Ik zou bijna denken dat ik de uitdaging nog geen week kan volhouden. Maar.. waarschijnlijk moet ik nog even aan de uitdaging en het bloggen wennen. Ik had in het weekend weinig tijd om de blogjes te plaatsen, zeg maar niet. En alhoewel ik gisteren bezig had gekund, had ik geen puf om ook maar iets aan te pakken. Vanwege het weekend. 


Terugkomend op de uitdaging.. dag 5 was vorige week vrijdag, en toen ben ik even de zolder op gedoken. En uiteraard kwam ik genoeg tegen om op te ruimen, tussen het struikelen en slalommen door. Maar ik had niet al te veel tijd en in de tijd die mij resteerde heb ik een bananendoos gepakt (lekker stevig) en heb ik als 1e alle bergschoenen opgepakt en netjes in die doos gestopt. Ik heb er met een dikke stift opgeschreven wat er zich in de doos bevind, dus zoeken naar deze schoenen doen we voorlopig niet. Ze worden slechts in de zomervakantie gebruikt, en als het sneeuwt. En gezien van sneeuw nog geen sprake is en de zomervakantie allang voorbij is, lagen ze verspreid op zolder. Dat moest anders! Niets zo lastig als rondslingerende schoenen! Dus na het bij elkaar sprokkelen van de bergschoenen zaten ze netjes bij elkaar in een doos. Hah!

En na de bergschoenen werd het tijd om de rondslingerende sandalen en slippers bij elkaar te zoeken en op te ruimen. Ik kwam er later achter dat de doos iets te klein is, omdat ik nog een paar andere slippers heb gevonden die in een hele andere hoek lagen. Dus dit moet een grotere doos worden. Of 1 voor slippers en 1 voor sandalen. Ook wel zo handig.



Nu kan ik in 1 oogopslag vinden wat ik nodig heb. Mits de doos niet verdwijnt achter een andere stapel dozen.



No comments:

Post a Comment