Friday, January 10, 2014

Dag 15 - kerstspullen verdwijnen uit het zicht

Hah! Vandaag dan de 15e dag van mijn uitdaging "Een kastje per dag". Maar liefst een halve maand (technisch) houd ik dit al vol. Joehoe! Applaus voor mezelf ;)

Vanmorgen ben ik de zolder op gegaan. Ik was zo zat van al die dozen met kerstspullen en rondslingerende dingen. Eerst alles uit die rommelhoek naar de andere kant gezet.Je moet toch beginnen met een leeg gedeelte anders krijg je geen overzicht. Dit was een foto halverwege het gesleep..

Daarna de kerstspullen voor het grootste gedeelte achter de schotten gezet. Het was even een puzzel omdat er wat grote dozen bij waren gekomen vanwege een donatie van kersthuisjes van mijn vriendin. Dan kom je ineens ruimte te kort die je beter moet indelen.
Zo zat het er eerst in.. de kerstspullen..

En de keukenspullen en andere spullen die we weinig gebruiken (en ook nog eens uit moeten zoeken)..

Na het gepuzzel zat het er zo uit..

Er is zelfs nog ruimte over. Dat had ik niet verwacht. Heeft toch wat opgeleverd, al die middagen puzzelen als kind zijnde.
Daarna de schotten ervoor, stofzuiger erlangs, matras weer netjes op zijn plek, kussentjes erop en het is weer een knus meditatie-hoekje geworden.

Mwoi.. ben best trots op mezelf :)

En nu moet ik toch echt gaan slapen. Morgen lekker uitslapen en in de middag weer s een 'kastje' gaan proberen. 

4 comments:

  1. Mooie meditatiegroep.
    Ik mediteer zelf ook.

    Je zolder ziet er weer tiptop uit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx! En dit is niet de hele zolder hoor, maar 1/4 deel ongeveer.

      Delete
  2. Ik ben gisteren/vandaag begonnen met het stap voor stap opruimen van mijn huis. Voordat ik echt aan de kastjes kan beginnen ga ik eerst de mount everest op zolder wegwerken. Jij gefeliciteerd met je 1 maand opruimen! En ik hoop binnenkort ook net zo'n mooie opgeruimde zolder te hebben. Veel succes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Nirak. Leuk nog iemand die mee leest :)
      Mooi dat jij ook begonnen bent. Wie weet kunnen we elkaar tips uitwisselen. Die zolder is volgens mij bij iedereen een rommelhok. Heel handig als dumpplek om uit t zicht te hebben. Jij ook veel succes met je zolder!

      Delete