Friday, January 10, 2014

Dag 13 - vitrinekast

Nee, niet de hele kast ineens. Slechts 1 vak. Kleine stapjes.
Ik begin met dat gedeelte onder die stoffige bovenkant. D
e kast heeft namelijk een gat aan de bovenkant waar eigenlijk een lampje in hoort te hangen, maar daar niet meer hangt. Omdat die kapot ging en waarschijnlijk op zolder is beland. Bij het uitzoeken van mijn bakken op zolder ga ik die vast ergens tegen komen. En dan kan ik kijken of ik die kan fixen (of laten fixen). Tot die tijd moet ik dat gat maar eens gaan afdekken met een papiertje oid, zodat er geen stof meer van bovenaf in kan komen. Note to self...

Het vakje of eigenlijk plankje boven in mijn vitrinekast bestaat uit een glazen plaat. En daar lag ook al een dun laagje stof en er hing een stofwolkje door het gat. Tijd om dat te laten verdwijnen.
Zo zag dat stoffige glazen plaatje eruit.

Ja als je goed kijkt dan zie je er 2 liggen in het midden. Niet netjes in een vitrinekast.
Maar na het schoonmaken (dit doe ik met een vochtige microvezeldoek waarna ik gelijk nadroog met een droge microvezeldoek) en afstoffen van de beeldjes ziet het er weer glanzend uit. Spiegeltje spiegeltje... ;)

Ik heb gelijk de deuren van de kast ook afgenomen. Daar zitten de meeste vlekken op.
De rest van de vitrinekast gaat even op een to-do lijstje die ik hier binnenkort wil plaatsen. Kan ik die ook online afstrepen ;)

No comments:

Post a Comment