Friday, January 10, 2014

Dag 14 - bovenop de schoenenkast

Ik ga nog even door met het vullen van logjes. Gisteren had ik geen tijd om ze te plaatsen.

Nadat ik het halmandje aan de verwarming en de kapstok had aangepakt, was het nu de beurt aan het plankje bovenop de schoenenkast. Niet dat daar rommeltjes lagen, maar hij was al een tijdje niet afgenomen en wat verstoft.
Hier het bewijs. Ik weet t.. waar praat ik nog over?

Uiteraard was ik hier zo mee klaar. Enkel het opruimen van het rode nepkaarsje en het ene kerstzegeltje wat nog over was gebleven.

Die zijn verdwenen naar de kerstspullen.
Ik heb ook maar gelijk een nieuwe kalender van Januari opgehangen. Zodat ik mijn afspraken niet kan vergeten, want ik heb die lijstjes niet voor niets! Die roze marker ligt daar om de dagen die zijn geweest af te tekenen. Inderdaad.. ik vergeet zelfs wel eens de datum of welke dag het is. 

De vakken waar de schoenen in zitten komen op de to-do lijst te staan.

2 comments: