Tuesday, January 7, 2014

Dag 11 - halmandje en kapstok

Jazeker! Er is weer iets gedaan, al is het weer niet een kastje geworden. Gek hoe dat gaat, je doet mee aan een project dat heet 'een kastje per dag' en vervolgens heb je in 11 dagen tijd nog maar 1 kastje gedaan.. in het toilet nog wel!

Vandaag ben ik begonnen aan het mandje in de hal die bij mij aan de verwarming hangt. Dat is voor de mensen die het (soms) gebruiken een opslagplaats voor handschoenen, mutsen, en sjaals. Net als de verwarming erachter.

Alles uit het mandje en uitzoeken. Het is een aardige stapel.


De mutsjes en handschoenen van de kids netjes in het doosje waar meer van hun spulletjes in zitten. Zij zijn hier 1 weekend in de 2 weken dus daarom hebben ze een apart doosje die bovenop de plank staat.



In de grote doos zitten de 'warme' spullen van mijzelf en mijn vriend. Weinig gebruikte (extra) artikelen. Op dit moment dan.

De meest gebruikte spullen gaan weer terug in het mandje. Het is weer netjes. For the time being...

Wat overblijft is dit. Dat gaat richting de kledingzak.

En dan de kapstok. Daar hangt veel te veel aan. Tijd om uit te dunnen. Zo was het, voor ik begon aan het opruimen.


Eerst uitzoeken wat er vanaf moet.. 2 vesten die naar de slaapkamers gaan. Een zomerjasje en een nette sjaal die in de kledingkast zijn beland, een regenjasje van de kids die nog een ander plekje moet krijgen en een cap die op zoon zijn kamer is beland.


Dat ziet er een stuk netter en overzichtelijker uit. Heb de kapstok afgenomen met een vochtig doekje en alle spullen, behalve mijn gebruikelijke borstel, eraf gehaald. Doekje daarover heen was wel nodig! En gelijk ook maar over de verwarming heen gehaald. Ik moet daar nodig achter langs met de stofzuiger zag ik. Dat laat ik voor een ander keertje.


Heb gelijk het doekje ook over de er tegenover hangende spiegeltjes gehaald. Ook weer netjes.

No comments:

Post a Comment